.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز احداث ورزشگاه جهان پیما ساری

شهردار ساری گفت: ساخت ورزشگاه جهان پیما مرکز استان آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، مهدی عبوری اظهار کرد: ساخت ورزشگاه و بوستان در خيابان جهان پيمای ساری از آرزوي ديرينه ساكنان اين منطقه است.

شهردار ساري با تاكيد بر اينكه با احداث هر مكان ورزشي از فرو افتادن دهها جوان در دام اعتياد و منجلاب فساد پيشگيري مي شود، گفت: يكي از دلايل كم اثر ماندن اين حجم گسترده از مبارزه با مواد مخدر و اعتياد توجه صرف ما به مقابله با عرضه اين مواد است حال آنكه براي تاثير مقابله با مواد مخدر بايد براي پيشگيري از تقاضا اقدامات زيربنايي انجام شود.

عبوری گفت: شهرداري ساري برنامه هايی در دست اجرا دارد كه در زمان مناسب خبررساني مي شود.

صدور پروانه ساخت رایگان برای مجموعه سرپوشیده ورزشی

شهردار آمل، از اقدام شهرداری در صدور پروانه برای ساخت دومین مجموعه بزرگ ورزشی سرپوشیده کشور به باشگاه کاله در ورودی این شهر خبر داد.

احمد امیر سلیمانی اظهار داشت: شهرداری آمل در راستای حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران پروژه‌های ورزشی در این شهرداری پروانه ساخت دومین مجموعه ورزشی بزرگ سرپوشیده کشور را گنجایش هشت هزار نفر را رایگان صادر کرده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه ورزشی پس از تالار 12هزار نفری آزادی تهران به عنوان بزرگترین مجموعه ورزشی سرپوشیده شمال کشور است، افزود: با ساخت این مجموعه ورزشی توسط باشگاه کاله آمل، مشکلات ناشی از حضورنیافتن تماشاچیان علاقمند برای بازی های مهم در این شهر برطرف خواهد شد.

انتخاب دو فرهنگي آملی در جشنواره تدريس برتر

بهزاد زماني در درس زبان انگليسي و حديقه فرج زاده در درس هنر، با توجه به تجربه و توانمندي بالاي علمي عنوان معلمان منتخب كشور را به خود اختصاص دادند.

پس از داوري هاي انجام شده در جشنواره تدريس كشور، بهزاد زماني در درس زبان انگليسي و حديقه فرج زاده در درس هنر ، با توجه به تجربه و توانمندي بالاي علمي عنوان معلمان منتخب كشور را به خود اختصاص دادند.

بر اساس ارزشيابي انجام شده از سوي سرگروه هاي مازندران ده گروه آموزشي شهرستان آمل، توانستند رتبه اول تا سوم استان را به خود اختصاص دهند.

تحول در شیوه تفکر با اجرای پروژه مهر

يوسف ملكزاده گفت: خوشبختانه با تركيب بندي تيمي در بحث، 90 درصد نيروها ساماندهي و سازماندهي شدند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش سيمرغ بيان داشت: هدف اساسي پروژه مهر ايجاد تحول در شيوه تفكر و نگرش در ايده ها است.

وي يادآور شد: نگاه و عقيده ما در پروژه مهر 92 اين است كه در مدارس به گونه اي تحول ايجاد نماييم كه در آغاز سال تحصيلي ،دانش آموزان وخانواده ها مجذوب وشگفت زده از نوع تغييرات و دگرگوني ها باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.